Jep, kuten otsikosta ilmi käy. Hmmmh.
   Kaverit on Lapissa ja toisilla kavereilla on jtn muuta menoo. Kyllähän tää nyt silleen on kannattanut olla yksin, kun oon saanu levätä ihan kunnolla. Olin kipeenä pari päivää ennen hiihtolomaa ja näin, sit se oli viel lomallaki pari päivää.
   Kävin oikeen lääkäris ja sain antibioottikuurin ku oli kurkku niin pahan näkönen ja kuumetta kun oli.

Nyt sitte pitäis lähtee käveleen kylälle - hakeen vihdoin ja viimein se mun visa kortti pankista ja koulukirjat uudelle jaksolle.
   Ei vaan jaksais! Mielummin olisin vaan sisällä :) lämpöses, kipeen polven kans.. Hmh. Aamulla heräsin siihen ku oli nilkka kipee, ja nyt on polvi kipeenä -.-

Päivittelen kännykän musiikkeja. Hauskaa.
   Ja kaveri on tulos Lapista tänään. Olis tosi mukava nähdä pienen tauon jälkeen ^^ Se kattoo et pääseekö se ylipäätään lähteen kotoonsa ja et jaksaako se.
   Tiedossa on sitten kun kaveri pääsee tänne : luistelua, musiikkia, lumihankee ja leffoja :D aikamoista.

Täs nyt kun oon ollu kipeenä nii oon huomannu, et ei oo pahemmi ollu nälkä. Oonki laihtunu melkee 5kiloo viikos :o
   No mitä ny vois kuvitella kaurapuurolla ja vedellä elämisellä, muutakun laihtumista. Mut on se kiva painaa näin vähän, viimeks ehkä yläasteella painanu näin vähän :D
   Huomaa että itsetunto on pikkasen korkeemmalla ja näyttää ittensäki mielestä ees vähä nätimmältä :) eikös se oo ihan hyvä asia. Kunto kun vielä olis hyvä nii olis tosi kiva!

Nyt pitää mennä pukemaan, pääsis ees joskus sinne kylälle :/ Mut tuli vähä päivittelyä sentäs :)